tisdag 13 augusti 2013

Arbetsveckan startar sent

Jag misstänker att min kropp börjar ruttna. När jag anländer till radion luktar jag som en blomma. När jag lämnar radion luktar jag som komposten där den fina blomjorden kommer ifrån. Mycket besvärande (för Mia)

Jag var ju ledig igår på grund av att det regnade så hiskeligt, men idag var det dags att arbeta igen. Jag och Artell "flyttstädade" en trädgård, dvs vi snoffsade upp den en smula inför försäljning. Det blev mycket bra.

Sen skulle han förevisa sin nya skylift. Det blev inget bra. Efter en halvtimmes svärande över att den inte startade visade det sig att hans kompanjon Glenn hade tagit fel nyckel. När den rätta nyckeln dök upp funkade den hur fint som helst.

Radioarbetet flöt på nästan utan incidenter, bortsett från doften, men när vi skulle gå igenom Dinos Rockmixx hade Micke tappat bort pappret med facit. Framåt fyra snåret blev jag hungrig och Mia skvallrade om gömda godisar i frysen, nu var dom fortfarande inte så goda så jag åt bara fem, men dom stillade den värsta hungern, jag klarade mej undan svältdöden och jag kunde ta mig hem och laga omelett..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar