söndag 17 juli 2011

Kanalkalas

Då jag upptäckte att det idag var Kanalkalas bestämde jag mig för att bete mig som en riktig förälder och packade in familjen (utom Ia som är i Pargas-ish och Ida som ännu inte stigit upp (vilket hon fortfarande inte gjort)) i Opeln och satte av. Lite glass och titta på båtar är ett lagom söndagsnöje. Bananasplit glassen är inte så god som den låter men helt okej.

Vidars pott-träning är i full gång, han skall vara torr om två veckor och han har inte skitit sen i förrgår. Här finns således fortfarande berg att bestiga.

Jag har även satt honom på lite utan-tutt-träning efter att jag upptäckte att han inte får ihop framtänderna tillräckligt för att bita av en surskorpa (pålägget skrapar han dock av.
Ronnie Tutt från Jerry Garcia band och...

...Baldur Bett från Aberdeen får illustrera ett "tuttbett"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar