torsdag 1 december 2011

Så nära

Efter sju sorger och åtta bedrövelser har jag äntligen fastnat för Spotify. Jag har haft det länge nog och skapat mig en tjusig liten spellista men inte lyssnat speciellt ofta. Förrän igår. Sen dess (igår alltså) har jag lyssnat oavbrutet och verkligen uppskattat det. Utom möjligen det faktum att Shuffel funktionen är lite tveksam (Maggio-Sator-Maggio-Sator-Hellsongs-Sator-Hellsongs-osv osv).

MEN! Nu visade det sig att gratis Spotify har en 10 timmars gräns som jag nu uppnåt. Denna månad står det vilket jag tvivlar på då det är 1:a december idag. Mitt Visakort är inte credit utan debit. Jag är nu musiklös.

Det blir till att rota bland cd och vinyl skivorna igen då.

1 kommentar:

  1. Lätt värt att betala 4,9€ i månaden för att få lyssna obegränsat :D Man kan klicka i att de drar pengarna automatiskt ett visst antal månader så slipper man hålla på och fylla i sitt förbenat långa kortnummer varje månad utan får det fixat hips vips.

    SvaraRadera