tisdag 28 februari 2012

En tisdag i februari

Tiden puttrar sakta på och saker händer sällan och med långa mellanrum. Här är smakprov på det krämigaste av krämen:

Jag kan titta ut på det fina utomhus-stället-platsen-ish (har inte besökt det ännu) för jag har tvättat nästan alla bra titta-ut-fönster.

Vår lilla katt har ett och annat planerat för våren och kissar konstant på strategiska platser (svår åtkommliga ställen eller eller på ren tvätt). Undrar om man kunde göra en tjusig hand muff av honom?

Jag lagade grispaj innehållande ingredienser jämförbara med gris.

Sex & the city marathon. Och jag är arg på Carrie för att hon gick bakom ryggen på Aidan!

Ja ni ser. Jag borde gå och titta på det där utomhus-stället-platsen.

2 kommentarer:

  1. Och när du tittade på twilight blev du vansinnig på varulven för att han hånglade upp huvudpersonen...............?

    SvaraRadera
  2. Ja, där slängde Carrie iväg den bästa karl hon nånsin haft! Så när jag såg serien blev jag också arg på henne!

    SvaraRadera