tisdag 13 mars 2012

Firmafest

Vi hade firmafest med Steel FM förra helgen. Båttur klockan 8 på morgonen och hemfärd på kvällen.

Vis av erfarenhet tackade jag nej till Jäger före kl.10 och drack dessutom med motta resten av dagen.
Trots att jag borde varit vis av erfarenhet lyckades vi ändå styra upp ett band, ett fotbollslag och två nya program (och en radiokanal).
Jag var sämre på bowling än jag någonsin varit, vilket är oturligt när man tävlar.
Jag har aldrig råkat ut för så dåligt kött som det som serverades på Eckerö Linjen på väg hem.
Jag borde ha lärt mig att Fidel Castor skall drickas med måtta.
Jag borde överlag lära mig dricka med måtta.
Frida kroknade innan mig och for hem.
Det gjorde alla andra också.

2 kommentarer:

  1. Och vart åkte du?

    SvaraRadera
  2. Riktigt rutinerat av dig att tacka nej till Jäger på firmafesten, det slutar alltid illa..

    SvaraRadera