lördag 20 juli 2013

Big mistake, huge!

Så har äntligen semestern kommit och jag visste inte hur mycket jag saknat den. Nu har jag bara haft roliga jobb de senaste åren så tå funderar man inte så mycket över en utebliven semester men efter 2 år känns det som om det är dags.

Hur som helst hade jag "Veckans ryska delrepublik" i torsdags på radion och jag skrev den färdig på onsdagen. För att vara säker på att jag inte skulle glömma ipaden med dessa viktiga dokument inuti sej så jag lämnade den i studion under Fridas vakande öga.

Det skulle jag inte ha gjort.

Det borde jag vetat att jag inte skulle gjort.

Förutom denna text i anteckningsblocket: Boutrooooos, jag ser dig!!

Jag bor i din iPad. Du blir aldrig av med mig! 

så har jag denna (relativa?) skönhet som skärmsläckare

Vilket är lite läskigt. Fast inte lika läskigt som när jag använder min ipad och dessa ögon iaktar min varje rörelse.


Jag har slutat sova och bara gråter och gråter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar