lördag 20 juli 2013

Ett b inlägg

Jag skrev ett fantastiskt roligt inlägg här alldeles just men min av Ålandstidningen inskaffade ipad vill inte använda det nätverk den hittar så det inlägget får ligga kvar i cyberrymden och ruva en stund till.

Semestern har börjat och jag funderar över hur jag skall förvalta den. Det finns en del att göra förstås, men jag kommer inte på alla dom saker som jag är säker på att finns. Jag skall åtminstone föra en årskonsumtion av pant till butiken under veckan. Sen har Invalidklubben årsmöte och jag skall försöka pricka in ett besök där. En fotbollsmatch i Götlaborg nästa helg och lite diversestädning finns att göra.

Därtill borde jag se till att barnen har roligt när dom fick så kort sommarlov. Men vad tycker egentligen barn är roligt? Förmodligen att titta på repriser av förra årets Premier League matcher, så det gör vi nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar