måndag 14 mars 2011

Vabbar med V

Åter igen hemma med sjuka barn. Eller det är Vidar som är sjuk och Ossian bara hakar på. Vidar är så snorig så han liknar kusligt mycket på en V-Ödla med allt torkat snor han gnider runt i ansiktet. Chansen är stor att när Vidar blir frisk blir Ossian sjuk och när Ossian blir frisk får Vidar vattkoppor, sen får Ossian det och sist Amira. Jag kommer inte att behöva jobba förrän till semestern.

Vänta skall pappa hämta en våtservett!

Måndag betyder radiodag och jag var faktiskt riktigt rolig flera gånger. Min favorit är att bråka med någon av gossarna Lampén genom att nästan spela deras önskelåtar (som dom vet att jag inte kan spela)

Till sist handlade jag och då sparade jag in en hel euro på att köpa Pirkkas matlagningsgrädde och det tyckte jag var kul.

Fel märke annars hade jag skrattat högt.

1 kommentar: