fredag 13 maj 2011

Öppet brev till Bilmacken

Kära Calle och Peter.

Jag såg att ni på parkeringen till er eminenta mack har en Ford Mustang ht av 1967 års modell stående till salu för 13 000 euro.
Denna skönhet, som naturligtvis bleknar i jämförelse med den underbara omgivningen, skulle jag behöva. Jag saknar dock merparten av dessa 13 000 eurona som fodras för att införskaffa nämnda fordon (12 853 av dom för att vara exakt).

Min tanke är följande:
Köp bilen åt mig och jag lovar er, förutom att alltid vara en glad kund, att tanka den och alla andra bilar jag har (vilket är ganska många) uteslutande på er mack för evigt. Skall det dessutom inhandlas nya däck till någon av mina bilar, vart vänder jag mig? Jo till er naturligtvis!

Detta kan låta futtigt kanske men jag försäkrar att med min nya Mustang pluss den Chevrolet jag redan besitter kommer nämnda struntsumma vara införtjänad innan året är slut.

Eder tillgivne Boutros

Örn örn öööörn! I-ha-ha vrooom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar