måndag 30 maj 2011

Troligt schema för veckan

Måndag
Snoozar en gång för mycket, stressar barn till dagis och mig och Ia till jobbet.
Skall utföra "the mother of all tömningar på Hellesby åvc.
Skall hålla öppet på Hellesby åvc och ta emot horder av galna Hammarlänningar som tror att jorden går under när deras åvc inte har öppet längre.
Träning, det tycker jag skall bli riktigt roligt!

Tisdag
Snoozar en gång för mycket, stressar barn till dagis och mig och Ia till jobbet.
Allt som finns kvar på Hellesby åvc skall bort, hyresavtal går ut (jorden går under).
Fritiden ledig.

Onsdag
Snoozar en gång för mycket, stressar barn till dagis och mig och Ia till jobbet.
Köra in sånt som inte kan köras på torsdag, troligen inga problem.
Ia skall överge mig på kvällen, troligen inga problem.

Torsdag
Snoozar en gång för mycket, stressar barn till dagis och mig och Ia till jobbet.
Inser att det är ledig dag och stressar hem alla igen.
Träning på kvällen, i Lemland är man tydligen inte speciellt Gudsfruktiga.

Fredag
Snoozar en gång för mycket, stressar barn till jobbet och mig och Ia till dagis. Omväxling förnöjer.
Göra läxorna till Lördagsöppet (11-14)

Lördag
Världens roligaste jobb! (Lördagsöppet 11-14). Undrar om Frida vet att hon missar sin student? Oh well!
Fira student, missa match. Äsch!
Eventuellt byka fotbollskläder.

Söndag
Fotbollsmatch i Sverige, dit har jag inte varit på nästan ett år.
Gult kort. Inga mål.
Hem i tid, hugga ved och städa/hem i otid stunta i båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar