onsdag 11 december 2013

Nåt för facebook

Det händer inte speciellt mycket i min vardag har jag skarpsynt noterat. Detta i samband med att jag försökte salta maten med bordsfläkten påslagen och jag genast ville rusa iväg och skriva det på facebook.

Nu är väl i och för sig facebook det ultimata forumet för icke-händelser så det var kanske fel att skona världen från att jag inte saltat maten (men väl äggklockan, grytlapparna och några saker till).

Förutom detta har jag börjat läsa igen. Tyvärr inte sista delen av Grottbjörnens folk serien som jag påbörjat (den var rätt tråkig och jag har tappat bort den), inte heller nån av det tiotal böcker jag köpt eller lånat och borde läsa utan i stället en bok jag redan läst 7 eller 8 gånger. Så kan det gå.

Julstöket är allt jämt ostökat och dessvärre också så monumentalt stort så det i varje stund riskerar att rasa och kväva mej. Den stora julstädningen är mitt personliga "Beach 2014" kunde man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar