torsdag 24 november 2011

En lite konstig dag

Den här dagen var inte som alla andra.

Först kan jag inte somna så jag passar på att ha ett litet Twilight-maraton. Sista gången jag ser på klockan är hon 06:30 och barnen skall väckas om en halvtimme. Jag somnar. Alla försover sig.

Nu var det inte min tur att skjutsa så jag kan flytta över till soffan där jag somnar om och vaknar kl:13:00.
Dusch, klä sig i sportdräkt, åka till verkstad med bilen.

På vägen från verkstaden är jag lite hungrig och det enda i matväg är Pizzeria (för maffigt) och Nordic Blue sushi (fel bolag) så jag får gå ända till Sushi butiken (eller vad den heter) för att hitta föda.

Jag har IF Frams träningsjacka på mig och den manar magiskt fram två ex-Fram spelare jag aldrig ser annars i Johan Danielsson och Tomas Lyyski.

Efter avslutad KOFF-Topp få jag skjuts till träning av pappa (bilolyckor dagens samtalsämne) och träningen går riktigt bra. Några mål framåt och några missade brytningar bakåt.

När jag sedan fått skjuts hem av Sandberg är det ingen hemma! På en kväll! Tror aldrig detta hänt förut! Helt klart lite konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar