måndag 28 november 2011

Måndag check

Måndagar är dagen då det kommer Euro Talk på svenskafans.se. Detta är mitt favorit fotbollsprogram och dom sänder live när dom bandar mellan 12-14:30 innan det klipps ihop och finns att titta på i färdig version. Det här innebär att varje måndag jag inte jobbar ser jag till att kolla in live sändningen och då måste jag också göra lite nytta före för att rättfärdiga mitt latmansbeteende.

Sen ringde Dan och ville ha mig till radion. Den beryktade och fruktade "Adventssäcken" har åter intagit stationen men lyckligtvis är det Micke som tar hand om den utom på Lördagar då det är Frida. Förra årets debackel låter vi förbli glömt.

Efter radion blev det spurt till Södra Flaka (a.k.a världen ände) för att hämta Amira för att sedan åka hem, äta och föra Ossian till träning kl:18. Vi hann precis, Ossian frös som en hund och vi åkte hem igen.  

1 kommentar:

  1. Hade du inte klätt på Ossian en rejäl vinterklänning?? Du måste byta till tjockare varianter nu när vintern står för dörren.

    SvaraRadera