lördag 26 november 2011

En lördag

En ovanligt bra uppsättning av Lördagsöppet idag, även efter vår egen skyhöga standard. En del diskussioner om Fridas globetrotting som liten spädgris, träning eller konsten att undvika densamma och min fascination för Twilight filmerna trots att jag är hård och besynnerlig.

Efter radion ville inte Fridas bil starta (förmodligen pga den fula bucklan på trunkluckan) så jag skjutsade henne hem och blev bjuden på en kopp kaffe- Smith hade kläder på sej. Jag kände knappt igen honom.

På kvällen ringde Ove som inte ringt på en vecka vilket är lite ovanligt och medan jag pratade med honom knackade EA på dörren vilket är... surrealistiskt skulle jag säga om jag inte använde det ordet så mycket så... Besynnerligt tror jag vi får nöja oss med. Det viade sig att han sålde begagnade stövlar (jag som trodde han jobbade på Viking Line) som skulle till mamman till våra dagbarn. Simple as that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar