onsdag 11 september 2013

3 saker utan samband

Jag hamnade mitt i en spännande grannfejd idag. I en av fastigheterna som fastighetssköts av bland andra mej så har en gubbe och en tant gaddat ihop sej mot två andra (lite yngre) tanter. Allehanda smutskastning, förtal och rasism mot Österbottningar förekommer. Som extra grädde på moset har en lätt desillusionerad gumma kastat sej in i mixen från ett helt annat håll. Spännande att betrakta på avstånd och glädjande att man bor i egnahemshus.

Min Twitter har börjat fungera, men vägrar visa tweets nyare än 10 timmar. En liten men ack så irriterande protest av det sociala mediet.

Stan har, medan jag är i sändning, grävt av asfalten på parkeringen bakom min bil. Jag tror det kan vara något gammalt groll med min pappa som ligger till grund för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar