fredag 13 september 2013

Radio Maraton FM

Kör en maraton sändning idag. Micke som brukar sända Dagspasset är nämligen sjuk så jag fick (tjatade mej till att) rycka in idag. 07:30 till 17:00 kändes som en snudd på övermäktig uppgift men nu har jag tagit mej ända fram till Mellanpasset och enerinivån ligger alltjämnt på topp!

Igår städade jag ur ett förråd till en lägenhet som blev otömd efter att hyresgästen tydligen blivit vräkt och lämnat allt vind för våg (varpå allt stuvats in i förådet och i sin tur lämnats vind för våg av hyresvärden), ganska kul jobb om man som jag tycker om att snoka.

Imorgon blir en lugn och trevlig dag med inslag av barnkalas men i övrigt uppehåll.

På söndag skall jag eventuellt med Lemlands IF och bidra med min enorma fotbollskunskap för att vi skall spracka Thias vinstfria svit som nu borde överträffa självaste Dean Saunders.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar