onsdag 25 september 2013

Du kan lita på teknikens under

Jag har tagit ännu ett steg in i 2000-talet (eller 10-talet för att vara mer precis) genom att skaffa mej en smartphone. En Samsung Galaxy S-4 tror jag, där "S" står för Spexig eller möjligen Spacead.

Nu har jag förstås inte börjat lära mej så mycket om den än, men varför skynda fram. Jag lyckades svara i mitt första samtal utan att riktigt veta hur jag gjorde (Henke fick visa mej idag hur jag hade gjort) och snart måste jag lära mej hur man byter profil till ljudlös för i går fick jag två sms i sändning.

Facebook skall man tydligen inte kunna ta ner till den då Google play  har problem med Åland och appar som kan kosta pengar (vid spel i fb fallet).

Jag har redan lärt mej skicka sms, fylla på kontakter och framför allt hantera anteckningsblocket så det får väl räcka för den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar