torsdag 24 oktober 2013

Snart är det fredagsmyyyys!

Ännu en arbetsvecka till ända. Eller ja snart till ända, men dagarna går så fort just nu så det kunde lika gärna vara fredag kväll nu.

På mitt före-lunch-arbete jagar vi löv åt alla håll och om det blåser som det gjorde idag och igår mest uppåt faktiskt. Henke träffade en kattkompis som han gullade med så jag fick jobba i lugn och ro.

På mitt efter-lunch-jobb så hade vi idag Fotbollsfredag fast på torsdag vilket alltid är en uppskattad programpunkt, inte minst av oss i studion. Jag hade dagen till ära dekorerat studion med fotbollsvimplar av en orsak som jag inte riktigt kommer ihåg längre. Men jag antar att jag hade nån bra orsak när jag kom på det. Jag försökte också utanför sändning reda ut Kamals eventuella Nazistiska förflutna men det förnekade han bestämt.

Imorgon blir det Freda me Frida på Steel Fm det bestämde vi i onsdags och jag tänkte mej två fulla dagar då jag kunde tråla min brilljanta hjärna efter  fenomenala fiskar att prata om, men så här långt har jag blott fångat 4 små strömmingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar