tisdag 17 januari 2012

Det puttrar på

Idag tog vi oss sent om sider till tandläkaren. Vidar hade ju fått en pulka eller stjärtlapp eller möjligen en Max på munnen när dom åkte pulka på dagis, men läppen var för svullen för att undersökas förra veckan.
Allt var hur som bra med tänderna.

Chevan har lite bekymmer med generator remmarna så den ville inte starta vilket betydde att jag fick starta igång bil 3 för att ge starthjälp och sedan sätta den på laddning.

Vi passade på att handla när vi var i stan. Det var länge sedan jag hade Vidar och Ossian med i butiken och det var faktiskt riktigt trevligt.

Jag skall strax åka till radion för Roine är sjuk. Jag har en gnagande känsla av att jag måste göra saker. Eller så är det för att det känns bättre att göra saker. Undrar vad det beror på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar