söndag 8 januari 2012

Jag vill aldrig till Laxå

På nyheterna 24 kunde man läsa om en förståndshandikappad man som tagit sej in hos sin granne och "fistat honom" http://nyheterna24.wordpress.com/2011/12/24/man-fistad-av-handikappad-granne/

För er som inte vet vad "fistat" är vill jag bara säga att ni lever ett lyckligt liv och läs inte artikeln.

För oss andra väcker detta en hel rad frågor. Varför? Hur?? Och hur kan man inte värja sig mot detta???

En annan är hur reagerar man på detta? "Oj söte jesus det där kom verkligen oväntat!" eller "Du ser till att tvätta händerna innan du går till bords!" är två tänkbara reaktioner.

En annan fråga dyker upp när man läser detta "Enligt uppgift från vårdcentralen i Laxå, där mannen togs omhand, kommer det att dröja innan de fysiska menen från en sådan här våldsam penetrering försvinner och man vill samtidigt passa på att uppmana allmänheten att åtminstonde använda någon form av glidmedeln vid sådana oplanerade ”fistings”. "


Varför vill man uppmana allmänheten till detta? Är detta ett problem i Laxå? Är det rent av vanligt förekommande i Laxå?? Var i hela fridens namn ligger Laxå????

2 kommentarer:

  1. Jag kan känna att ju mer jag läser denna artikel - desto mer förvirrad blir jag! Frågorna hopar sig och jag måste läsa artikel igen och igen och igen...

    Vad är det för sjuk hjärna som kokat ihop det här?

    SvaraRadera