tisdag 24 januari 2012

En hjälte, en mustasch och en bandyboll

Eftersom jag är en hjältemodig välgörare av sällan skådat slag räddade jag igår min lillasyster undan ett ovisst öde. Hon hade nämligen åkte på jobb beväpnad med en konservburk kikärter till lunch. Likt den superhjälte jag är åkte jag förbi och donerade en av mina Världens godaste smörgås™ Frida överlevde och jag tillbringa kvällen med att längta efter min smörgås.


Min mustasch fick stryka på foten igår ty den gjorde det förbjudna. Jag skulle avnjuta årets första fastlagsbulle och den lade beslag på all grädde. Mycket kan jag tåla men där går banne mej gränsen!


Jag blev kallad "modig som en bandyboll" idag vilket var ett fantastiskt roligt uttryck. Lite osäker på åt vilket håll på "modig skalan" det är visserligen, men jag är säker på att det beskriver min personlighet på ett utmärkt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar