söndag 13 februari 2011

Lagfest

En lyckad liten tillställning för IF Fram igår. Vi åkte till Larssons Vattensport Larsson för att se på fotboll. Alla var spända inför toppmötet Arsenal-Wolves. Larsson vill av naturliga skäl inte ha in oss i huset (och helst inte i möblerade rum) så han hade installerat tv ute i garagen där temperaturen låg något över den absoluta nollpunkten. Tyvärr hade han glömt att installera bilden så vi fick komma in i självaste storstugan och titta på matchen.

Efter fotbollen blev det pokerkväll där jag tydligt vill minnas att jag spelade skjortan av allihopa och det kan nog stämma för några pengar har jag inte sett röken av.

När vi tömt Västra Saltvik på allt drickbart skickade vi Forsman hem och i säng, tog Larsson under armen och åkte till stan. Här har jag ett tydligt minne av att jag skulle med de snälla pojkarna (Tysken och Danielsson) till någon oförarglig fest men som genom trolleri stod jag på dansgolvet som en glad citon och stuffade resten av kvällen. Mycket märkligt på min ära!

På dansgolvet i min snygga träningsjacka

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Det var faktiskt precis sådär du såg ut när vi var på radion

    SvaraRadera
  2. Jag stal bilden från xit´s partypics.

    SvaraRadera