måndag 11 juni 2012

Grupp D

Jag får nu, ödmjuk efter att ha haft fel i nästan allt jag tippat, ändra detta från vad jag tror till hur jag tänkte att det skall gå innan det visade sig att jag intet visste.

Sverige skulle kunna överraska (som dom gjorde i ödens grupp i VM 02). Ett bra resultat mot Ukraina i första matchen sen England som dom sällan förlorar mot och en liten skräll mot grod-ätarna i slutet så är saken biff.

England Jag tror faktiskt att ingenting kan hjälpa England mera än att ha ett dåligt, skadedrabbat lag utan hopp om att vinna ty de har en tränare som gjort en karriär av att vinna med just sådana lag.

Frankrike Jätte bra men jag har tänkt att dom skall bli arroganta och slarviga. Har jag tänkt.

Ukraina Ingen målvakt och inget vidare försvar borde inte räcka nån stans. Har jag...tänkt.


Så! Allt tyder på att det slutar 1.Frankrike 2.Ukraina 3.Sverige 4.England 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar