lördag 23 juni 2012

Vad jag missat utan lösenord

En del väntan har det allt blivit på detta inlägg. Vi hade lite data bekymmer vilket ledde till en återställning av min inloggningssida på datorn, vilket ledde till att mina lösenord försvann och det ledde till att jag inte kom in på bloggen. Nu är jag dock här.

Detta är vad jag borde skrivit:

Portugal mötte Holland i en match som jag var säker på¨att Holland skulle vinna för att dom är så bra medan  Portugal mest bestått av en Christiano Ronaldo som gör sin "nu vill jag lipa lite min". Det ordnade ju upp sej riktigt bra, Holland åker hem och skäms medan Ronaldo får sola sig i sin egen glans. Och det är ju vad han gör bäst.

Portugal lyckades utan större bekymmer ta sig förbi Tjeckien också men då var jag på svensexa och förstod inte längre vad jag tittade på (och somnade tre gånger de sista fyra minuterna)

Sverige stod ju för en riktig pang avslutning mot Frankrike och visade hur dom borde ha spelat redan från början.

England fortsatte med det dom börjat med  vilket kan ge England som nation hopp om ett EM guld vilket i sin tur kommer vara orsaken till att dom åker ut och blir besvikna.

Tyskarna var Gammal-Tyska på så vis att dom seglade förbi Grekland utan problem men Ny-Tyska med att dom släppte in två mål. Jag undrar om vi inte får se Sauerkrauterna lägga vantarna (die fäustlinge) på pokalen  (trophäe) i år igen (scheisse).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar