söndag 10 juni 2012

Jag hade fel (eller Irland-Kroatien)

Jag hade fel, det är inget Irland som är större än summan av sina delar. Det är ett Irland som är samma som summan och det är verkligen inget man vill ha i EM! Dessutom är Kroatien bättre bän jag trodde även om de kommer bli kanonmat mot Spanien och Italien.

Otroligt tråkigt eftersom Irland är mina personliga favoriter i det här mästerskapet. Det återstår väl för mig att hoppas på England, Sverige eller Danmark då. Bortsett från Holland som jag tippat som vinnare.

Usch som det harmar! Jag hade hoppats på ett frejdigt Irländskt spel i bästa Ray Houghton anda men icke! Det blev en dålig variant av England och för er som följt England så förstår ni hur besviken man känner sig.

Med det här så anser jag att grupp c är klar. Det blir Spanien och Italien som går vidare i just den ordningen. Kanske jag får rätt på både Spanien som finallag och Italien som överrasknings vinnare i mitt tips då.

1 kommentar:

  1. Jag sa ju att Kroaterna blir årets överraskning...en vinst eller kryss mot spanien till nu så är jag glad!
    För övrigt hoppas jag att Zlatan är kung ikväll!!! gör han 2 baljor ikväll ska jag tatuera in hans ansikte på mitt lår!!

    Rosén

    SvaraRadera