tisdag 12 juni 2012

Ukraina-Sverige-Grekland-Tjeckien

Ukraina-Sverige: Här får jag väl erkänna att jag somnade i andra halvlek vid ställningen 1-1 och blev lite förvånad över att höra att Sverige förlorade. Fast med tanke på hur mina tips har gått detta EM så är det förstås inget konstigt alls att jag hade fel.
Nu blir det knepigt för Sverige, speciellt om det visar sig att dom faktiskt inte är bättre.


Grekland-Tjeckien: Den här matchen såg jag bara den sista minuten ty jag åkte med Ossian på knatte-match, men jag sade tidigare idag när jag pratade med Martin på Steel FM att jag var osäker på om Grekland överpresterade i första matchen och om Tjeckien möjligen underpresterade i sin inledningsmatch. Detta vet jag fortfarande inte men det lutar lite åt att åtminstone Tjeckien är bättre än dom visade mot Ryssland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar