torsdag 6 oktober 2011

Idag

Då jag inte hade något inbokat innan klockan 14 passade jag på att ta en sovmorgon ända till tio för att därefter läsa en bok och samtidigt höll jag ett öga på om det skulle bli några uppdateringar angående bytena i säsongens drömelvan spel.

Jag tänkte mig en rejäl lunch på Rökkas men väl i stan visade det sig att dom inte öppnar förren kl.16 (samt att Ia gjort av med nästan alla mina pengar på förmodade nöjen, men det är en annan historia) så jag fick vända mig till Shandiz. Jag tror dom bytt ut såsen mot rå lök i sina kebabrullar sen jag åt där sist.

Till nästsist åkte jag till Steel FM och levererade en utsökt Koff-Topp och fick en propaganda-hoodie med Frilles röstnummer på (69).

Så slutligen hämtade jag ett av dagbarnen och fick lyssna på "Jag vill vara din Margareta" och en låt jag inte kände igen men som gick "Hallaluja stay forever halleluja" heeela låååånga vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar