måndag 17 oktober 2011

Second hand knän

Ibland om man är på loppis hittar man en låda lp-skivor. Alltid står lådan på golvet under bordet.
Då måste man sitta på huk. Sitter jag på huk kommer jag inte upp. Kommer jag upp låter jag som Hoa-Hoa Dahlgren.
Detta kan i en folksamling vara lite besvärande. Speciellt med tanke på grimaserna jag gör samtidigt.

Med allt detta inräknat hade det varit roligt om lp-skivs lådan innehållit något bättre än Tonix Bästa, Ann-Christin Bärnsten - Country style och Jul med Yngve Stoor.

3 kommentarer:

  1. Nästa gång jag bjuder in dig till lägenheten ska jag ställa kaklådan på golvet och se vad som händer sen.

    SvaraRadera
  2. Vissa saker är värda att offra knäna för!

    SvaraRadera
  3. Du glömde Pelle Karlsson`s gröna album,finns minst en i varje Loppis låda

    SvaraRadera