måndag 24 oktober 2011

Så gick det till

Upplägget på vår lagkväll med Lemlands IF var vad vi i min värld och för egen del kalla "recept på katastrof". Alltså först fotboll hos Thomas med några stillsamma öl (och flera vilda).
Detta följt av vattenlekar på Mariebad för att riktigt trötta ut mig.
Middag på Dinos för att bli däst och lite illamående (vilket man blir av att äta den goá goá bearnaisen med sugrör) och en liten kaffedrink för att cementera illamåendet och långa utläggningar av Tommen för att skapa förvirring.

Allt detta stämde så när som på illamåendet. Min naturliga stoppsignal kom aldrig och tja ni kan ju tänka er ungefär.
Jag drack upp allt, träffade alla, hade en åsikt om allt och fick betala dagen efter.
Så nu har jag nog lärt mig min läxa.

3 kommentarer:

  1. Du glömde berätta var du somnade!!!

    SvaraRadera
  2. Hemma i sängen tro det eller ej!

    SvaraRadera
  3. Jag är otroligt imponerad...och lättad :)

    SvaraRadera