lördag 1 oktober 2011

Open By Night

Jag åkte en sväng till staden igår för att, som jag tänkte, strosa runt på Lekplaneten och kanske fynda lite presenter och rent av julklappar när de nu en gång hade rea.

Jag var inte ensam om den tanken, även om just min tanke kanske var en smula naivare än alla andras, ALLA var nämligen där. Precis alla.

När det blev ogjort gick jag på stan istället och träffade min gamle bekant Camilla. Vi pratade fotboll och annat resten av kvällen så nåt mer shoppande blev det inte tal om (fast jag hann faktiskt till Cirkeln för att köpa 2 dataspel från mitten och början av 00-talet).

Förutom att förundras över hur många fjortisar det faktiskt finns, tydligen fick alla barn -96, -97 eller -98 alternativt alla åren och några fick tvillingar, så var det en hel del halta och lytta. Undrar om det bara är jag som ser ut som en filmstjärna när jag glider runt i grå fleece och dåligt skött mohikan frissa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar