måndag 3 juni 2013

Del två

I radion skulle jag idag få sällskap i radion vilket inte var igår. Inte Frida som brukar dyka upp tätt som titt utan Roine som led av svår radioabstinens och måste få komma till med allt undertryckt prat.

Vi hade som sej bör riktigt roligt och som vanligt fick sej den ytte pytte gnutta maskulin manlighet som jag har kvar ett rejält bett taget ur sej. Denna gång var det inte Judy Garland det föll på utan bl a att jag tittade på Eurovisionens semi final snarare än hockeyns kvarts final.

Eftersom jag var rejält hungrig vid lunchen köpte jag en pizza. Detta visade sej helt onödigt då Roine hade köpt bullar och Eva hade fått en ful ostkaka på posten som hon donerade till sin hungrande personal. Jag fick pressa i mej min del av godbitarna och stal med mej resten hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar