torsdag 13 juni 2013

Personlig hygien

Den här veckan har definierats som en övning i dålig personlig hygien.

Vi drenerar. Och när man gör det med en maskin som kostar 230 euro per dygn då gräver man. I dygn.

Gräver man i dygn så kommer man inomhus kanske kl.23.

Kommer man inomhus först kanske kl.23 tänker man inte "om jag skulle ta en dusch i min dush där bajs sprutat upp på golvet ty avloppet felar mej" man tänker inte heller "om jag skulle ägna en timme och en halv åt att träna fotboll med en rejäl tvagning som belöning efteråt", man tänker snarare "230 EURO I TIMMEN! GRÄV GOD DAMMIT GRÄÄÄÄÄV!!!!!

Så nu levde jag oduschad i 4 dagar. Skall man göra detta skall man inte ha en hosta som gör att man spyr i armvecket på sin tröja.

Det gjorde jag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar