tisdag 4 juni 2013

Regn dag

På gårdagens knatteträning slog Ossian personligt (och alla andra) rekord i antal sammanbrott på en och samma träning. Förmodligen hade det lilla livet inte ätit tillräckligt innan vilket säkert bidrog, men varje gång motståndarna gjorde mål, varje gång han inte gjorde mål på en chans, varje gång han tappade bollen plus några random gånger är några gånger för mycket t om för mitt ovanligt stora tålamod för hans fotbollsspelande.
Nästa vecka får vi hoppas det går bättre.

Idag blev det regn och rusk vilket innebär att det inte blir gräsklippning utan annat. Till exempel sätta upp brandvarnare hos folk. Ett roligt jobb då jag tycker om att se hur folk bor. Dock späds mina misstankar på om att alla har mer städat hemma än vad jag har. Nå kanske inte alla men jag jämför mej ogärna med det undantaget vi hittade.

Nu är det radio och på tisdagar har jag inge speciella programpunkter så jag har redan förberett färdigt för "Veckans Ryska Delrepublik" Tjuktjien blir det denna vecka. Hippi hu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar