lördag 29 januari 2011

Lördags sammanfattning i förtid

En Lördag som inte varit så dum går mot sitt ovissa slut.

Lördagsöppet innehöll 1 st Frida men feber. Jag har förmodligen aldrig sett henne så sjuk som idag. Blek på gränsen till genomskinlig och hon vilade med huvudet på en kudde när låtarna spelades. Det var nästan så jag tyckte synd om henne.

Efter radion skjutsade Frida till Gottby, hälsade på mina föräldrar och köpte en bil, det är ju trots allt lördag.

Som avslutning och grädde på moset skall jag göra stan osäker. Jag har lovat att jag skall komma och dricka öl och prata strunt med min kompis i hans nya lägenhet som han köpte. Nu när han bott där i tre år och just sålt den insåg vi att ikväll är sista chansen. Så ikväll skall det ske, men om allt går som det ska så slipper jag förhoppningsvis krogen. Jag känner mig lite för snål för sådana excesser ikväll.

1 kommentar:

  1. Vad kul att man hittade hit.
    Bättre sent än aldrig att ha en polarkväll med kompisen din i hans lägenhet...

    SvaraRadera