söndag 23 januari 2011

Lördagsöppet med Boutros & ... Ia??!

Frida hade bokat upp sig på en lördag till hennes ohejdade förtret och då var det min uppgift att hitta en ersättare.

Det naturliga valet var Ia och så blev det. Varför gå över ån efter vatten?


Jag måste säga att det gick över förväntan och då hade jag ändå satt mina förväntningar onödigt högt.


 Det blev som Frille uttryckte det "mer som ett samtal mellan vuxna människor" än vad det brukar vara men han tyckte ändå att det funkade.

Själv använde jag måttstocken "plocka in en oerfaren ersättare" och som sagt, man kan inte förvänta sig att det faktiskt ska gå så bra som det ändå gick.

Ia spann som en katt och det kan jag förstå för det är faktiskt jätteroligt att sända radio.

2 kommentarer:

  1. Nästa gång du behöver en vikarie dit och Ia inte kan så kan jag komma och gäspa åt sportresultat och munhuggas så där i allmänhet :)

    SvaraRadera
  2. Det gick ju jättebra!! Ia kan!!

    SvaraRadera