fredag 14 januari 2011

Ready to Rumble!

Förberedelserna inför den stora Steel fm festen är nästan klar.

Hastade från jobbet för att köpa badbyxor men kom på att jag inga pengar tagit med. Turligt nog fanns min lillasyster på plats i Steel fm studion så jag svängde in för att tigga pengar. Det skulle visa sig vara ett enastående ställe att tigga pengar på. Folk kom springande från alla håll med stora sedelbuntar dom ville ge mig.

Nu har jag nya badbyxor, alla kläder i övrigt under kontroll, både fin kläder och pulkåkarkläder och nästan allt packat i väska. Jag har till och med hunnit med en power nap.

Och eftersom jag gjort mina läxor redan igår har jag heela kvällen för mig själv!

2 kommentarer:

  1. Undrar om du somnade redan vid pulkåkningen...

    SvaraRadera
  2. Nej men jag råkade ut för drickastopp redan 19:30!

    SvaraRadera