lördag 26 januari 2013

Har ni hört, har ni hört??!!!

Nu hade jag egentligen inte tänkt skriva nåt idag ty jag har spelat fotboll hela morgonen och skall strax iväg och åka kryssnings färja. Eller vad nu Grace är för något.

MEN så hände en extraordinär händelse och då är det bara att fatta gåspennan och dra fram bläckhornet. Jag gjorde nämligen mål! Och inte vilket mål som helst utan en delikat liten klack.

Nu smäller ju inte futsalmål lika högt som elva manna mål men jag tänkte ändå att vi i kommunen (andra är förstås välkomna också) i fortsättningen skulle samlas varje lördag kl:11:00 (tiden för målet) och samtala om hur vi upplevde mitt mål, dom som inte såg det kan berätta var dom var när det hände och/eller när dom fick höra talas om det, jag visar naturligtvis upp hur det gick till och på årsdagen kan vi ha kaffe, tårta och presenter. Vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar