onsdag 23 januari 2013

You´ve got fax

Jag tror att detta kan vara den största dagen i mitt liv. Jag fick nämligen fax! Jag menar hur ofta händer det egentligen? Under en normal livstid för en normal människa aldrig! Vart skall man gå från här?



det var nämligen så här att jag beställde en film från Metro records och Totte sa att han skulle meddela mej på facebook men hur det nu var så började vi skoja om att han skulle faxa istället och att det faktiskt fanns fax på Steel fm. Nu trodde jag att detta skulle stanna vid just ett skämt men icke! Igår kväll trillade det in ett tvätt äkta fax till stationen. Sann lycka.

Jag kan också se en symbolik i att något så gammaldags som att köpa film eller musik bör hanteras genom något så gammaldags som en faxmaskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar