lördag 19 januari 2013

I smell a rat

Fotbollssäsongen startade på riktigt idag och jag VET fotboll är tråkigt, ingen tycker om fotboll och kan du inte skriva om något annat än fotboll. Men det här handlar inte om fotboll egentligen. Vi skulle spela vår första (inomhus) match idag och Ordförande Sandberg hade nådigt hämtat speldräkterna åt oss. Två dräkter hann Thomas plocka upp innan han sprang iväg skrikandes som en flicka. Under denna tröja, lustigt nog min tröja, låg en död, fryst råtta. Här ser jag gärna att det dras några paralleller  mellan mej själv och  min tröja och Chuck Norris. Nånting i stil med "If you gnagar on Boutros tröja, you die a horrible death". Nu kanske det är mer Fantomen än Chuck men jag skall jobba på citaten.

Can´t...stand...the...svettlukt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar