söndag 27 januari 2013

Sprit & Fotboll

Firma fest på Viking Grace igår. Jag undrar om jag möjligen drack hela båten torr. Det är inte helt otroligt i alla fall. Vi käkade middag på restaurang Oscar, väldigt gott och väldigt, väldigt små portioner. Jag lyckades, trots det rikliga alkoholintaget, faktiskt behålla synen den här gången och det är ju alltid en bonus. Som vanligt var jag full av livsvisdom som jag delade med mej åt höger och vänster, men jag tror att alla andra var precis lika fulla och då blir det kanske inte lika tjatigt.

Jag mådde förvånansvärt bra i morse och det var ju tur det för kvällen betydde fotbollsdags.
Efter mitt Cantona-esqe mål på gubbträningen i tisdags och mitt snajsiga klackmål i går var ordningen idag återställd då jag gjorde ett gammalt hederligt självmål.

Förutom det hade jag ställt in mej på lite Kurd-kött men Kamal den lilla fegisen bara smet. Jag fick sparka Jhonny istället men då sprack skon. Jag förväntar mig att Hammarlands IK betalar ett par nya åt mig.

Jag lyckades också rumpa en liten gosse så illa att han tappade luften. Det var nog första gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar