onsdag 17 april 2013

50 nyanser av glada färger

Idag har det varit finare väder och där med har allting blivit lite piggare. Inte imorse när jag vaknade dock vilket är lite konstigt för jag hade bara bra drömmar och efter en sådan ynnest brukar jag vara riktigt pigg, men det kan ju ha att göra med att jag hade Vidars knä gnissandes mot ryggraden sista timmen innan jag vaknade förstås.

Sandskottning är vårens melodi vad gäller fastighetsskötsel och gruskornen har yrt vida omkring i mitt solinspirerade arbete.

Radiobiten var även den bra förutom att nån inte köpt socker som nån lovat och sedan skyller på nån annan. Det kom in en Alexander med en skiva, det kom in två fotbollskillar och presenterade sig som SIFFK (dom borde skaffa en egen identitet pojkarna) och jag kan konstatera att det här är enda stället jag kan hamna i överläge mot unga vältränade fotbollspojkar och till sist fick jag in en önskan på Paul Anka vilket helt säkert inte hänt under mina 6 (ish) år på radion.

Bra dag kort och gott.

2 kommentarer:

  1. nån kansken inte köpte socker eftersom någon borde klara sig närmare 27 dagar på det som var kvar i paketet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåns uppgift var inte att räkna ut hur länge nånannan skulle klara sig utan nån sa att nån skulle köpa och sen gjorde nån inte det!

      Radera