onsdag 24 april 2013

Vrooooom!!!!!!

Efter att min hemmafru gick bort i en tragisk fått-jobb olycka hamnade hushållet och barnen på mej. Det här har haft en negativ effekt på min Boutros-tid. Den tiden som jag ägnade åt b la fotbolls tittande, musik lyssnande och blogg skrivande.

Tiden rusar ifrån mej medan jag rusar runt och hämtar barn efter jobbet, hämtar barn från ridning, lagar mat åt barn jag hämtat hem och sedan skjutsar bort barn till ställen dom ska till.
Nu har detta bra pågått i tre dagar så det skall väl normalisera sej en smula men allting har gått så fort så att jag var så säker på att det var tisdag idag att t om Micke blev osäker när jag i sändning med bestämdhet hävdade att så var fallet.

Nu har jag ett barnkalas att åka på, min lillebror fyller 19. Ta-ta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar