söndag 7 april 2013

Rubrik

Jag somnade i soffan medan jag tittade på Pirates of the carribien 4 igår kväll. Vaknade lite före kl:6 och upptäckte att det var snö ute. Jag brukar alltid vara så där förnuftig och varna för detta när alla andra springer iväg i våriver, men jag trodde att det snöfallet redan kommit så nu blev jag så där förvånad.

Jag lade mig i sängen och vaknade inte förrän takläggaren ringde. Jag hann inte samla ihop mej för att svara så han skrev på facebook och undrade om jag ville tillbringa dagen med att göra tråkiga saker med honom. Han tycker sånt är roligt nämligen. Han är förmodligen lite rubbad.

Längsta stunden på dagen gick åt till att vänta på att Esterna skulle ge sig iväg så att man kunde gå på toa i lugn och ro. När det var gjort så städade jag i ett slags euforisk muskelavslappnad lättnad.

Sen blev det tv fotboll, tröttna på 1000 frågor, duscha glin och nu är jag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar