onsdag 10 april 2013

En dag på jobbet

Ännu en arbetsdag till ända. Grussopning står på agendan och det är egentligen ett rätt trevligt arbete, men det dammar nåt så infernaliskt. Man känner sig som han där figuren i Snobben som dammar så där rysligt när han rör sig (till vardags känner jag mig som Lort-Arthur i Hagbard)

Här är jag på mitt dagjobb

Och här är jag på väg in till Steel fm. Dan har låtit skägget växa och Mia har en ny vår hatt.


Väl på Steel fm så var det inte alls speciellt smutsigt. Önskelåtar levererades nästan undantagslöst och Roine hade bullar med sig. Det är ett gammal sanning att Roines bak smakar utsökt och ingen blev besviken den här gången heller. Eva hade med sig mina skor från senaste festen och därmed slutade en nästan en månad lång efterfest för dom två (skorna alltså, Eva har slutat festa för länge sedan). Jag pratade lite med en reklamröst jag inte pratat med och hon heter nästan Trotskij så hon står alltid i min plusbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar