lördag 20 april 2013

Hemligheten till en lyckad arbetsdag

Jag tror jag har kommit på nyckeln till att vara pigg och inspirerad en hel arbetsdag utan minsta dipp.
Jag somnade på soffan runt sjusnåret och vaknade inte förrens nästa morgon kl:7. Det är sällan man stiger upp med ett litet tjoho en timme tidigare än man behöver på en arbetsdag. 12 timmars sömn är da shit!

Fotbollen hade det tydligen ingen positiv effekt på, det var inte mycket som ville fungera och som oftast var bastun efteråt höjdpunkten.

Men åter till arbetet skotta grus går jätte bra med 12 timmars sömn i ryggen men också tävlingar i radio. Ja tycker jag hade kommit på den fiffigaste av frågor till IFK biljetterna, nämligen: Vilka städer kommer RoPs och JJK från och vilken av dessa ligger längst österut? Nu visade den sej inte vara riktigt lika fiffig som jag trodde då den allmänna uppfattningen är den korrekta, att Jyväskyllä är längre österut, men det inte många vet är att det bara är en distansminut som skiljer (1852 meter om du inte förstod) och då blev ju den första gissningen korrekt och ingen förstod min förträfflighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar