onsdag 3 april 2013

I övrigt

Jag tränade fotboll för första gången på en vecka, det gick bra. Jag har oroat mig en smula för att jag inte haft den rätta undertryckta vreden när jag spelat på senare tid (det som brukar kallas "glöd"), men jag känner nu att jag är den på spåren. Inte så som att jag håller på att bli arg igen, även om det hade varit trevligt, utan snarare som om jag kanske hittar en artificiell glöd, lite som en sån där glödlampa som brinner så att det ser ut som en låga.

Radion är trevligt. Det blir lite ensamt att sända själv bara. Speciellt dom dagar vi inte har tävlingar och ingen önskar några låtar. Kanske borde jag återuppväcka min all time favourite programpunkt veckans ryska delrepublik? Eller hitta på nåt annat.

Fastighetsskötseln har också startat igen efter ett par veckors ledigt. Lite mjukstart (det har varit en hårdare påsk för somliga än för andra) med brandsläckarmontering, brandsyn och sånt. Imorgon börjar vi sopa grus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar