måndag 1 april 2013

Björn Lodin Band

Eftersom jag är så otroligt fiffig och spelar tråkig med Ia genom att aldrig hitta på nåt så fick jag det att låta som en födelsedagspresent när jag berättade att vi skulle titta på Björn Lodin på Arken igår. Ia när inte en som hakar upp sej på detaljer så hon sörplade i sej halva Salmiakki som förfest och gav sej sedan ut till staden för en redig bartömning. När vi omedelbart snubblar över den förryckta närpesiska kvinnan Mia så var saken biff och jag fick ägna resten av kvällen åt skadekontroll.

Men jag är inte heller den som klagar (jo men mer som en hobby och inte över sådana här saker)  och jag fick höra på Björn Lodin, som var ännu bättre än vad jag hoppats, träffa lite hårdrockande polare och annat löst folk.

Kul förövrigt när det är hårdrock vid dansgolvet. Alla hårdrockare fyller upp nattklubben bakifrån så att dansgolvet är tomt men man hör applåderna från mörkret och skymtar enstaka tunnhåriga pudelfrillor mellan varvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar