fredag 24 maj 2013

Allt som allt är du bara ett tegel i väggen

Så var ännu en arbetsvecka över. Den började med att Dan var groteskt ful och slutade med att han utstrålade en rå sexighet.

Min gick från att jag hostade så jag spydde till att jag inte gjorde det men lät som en hes kråka istället.

Frågan är vad som är att föredra? Dans berg och dal bana eller min lågenergilamps tillvaro.

Fotbollsfredag var det på radion. Kamals mick fungerade inte och han avslöjade svaret i vår tävling, vilket jag lustigt nog faktisk räknat med, men det löste sej genom att han och Thias myste ihop sej vid samma mikrofon.



Thias vann den outtalade skönhetstävlingen. Med sin pojkaktiga charm slog han min oordnade frisyr med lite för yvigt skägg med hästlängder och Kamal med för dagen Ken-docke-frisyr med längden av ett litet åsneföl.

Frida tittade in i studion igen. Denna gång utan sitt entourage. Igår fixade hon instagram åt mej och idag piffade hon till lite där inne. Detta innebär att hon, hennes tama hipster och hennes gubbvän ser ut som 1000 dollar medan jag ser ut som nånting gammalt och surt som katten myst med i 1000 år.
(jag hade gärna presenterat bildbevis men hör och häpna jag lyckades inte!)

Ett pyttelitet entourage dök faktiskt upp i studion en stund, men det var mest för att få en fristad från all paparazzi som besvärade henne.

Till sist då så ringde Salle och undrade om jag trots allt inte var frisk nog för att spela fotboll på söndag och det tyckte jag nog att jag var så nu har jag räddat helgen för mina lagkamrater.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar