fredag 3 maj 2013

Läckert

Dagens uppdrag var att laga en kran hos en liten bull-tant i stan. Först åkte jag dit och tog ett foto på kranen, sen åkte jag till Bomanssons och fick fel del, sen åkte jag tillbaks till den lilla bull-tanten och konstaterade att det här är fel del, då åkte jag till Bomanssons och sa det här är fel del och då fick jag rätt del. Nu åkte jag hem till Bull-tanten och skruvade på den rätta delen, då började den läcka på ett annat ställe, Bull-tanten frågade då om jag ville ha kaffe, det ville jag sa jag, det är kallt sa hon, jag drack det ändå och hon berättade om sin son Sören och om skeppsbyggandet i Svartsmara. Jag fick två bullar sen åkte jag till Bomanssons och fick en del till. Den var också rätt men inte den delen som behövde bytas för hon ringde just och sa att kranen fortfarande läcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar