fredag 3 maj 2013

Fotbollsfredag

Det var premiär för Fotbollsfredag idag i radion. Jag kallade in herrar experter Thias och Kamal. Kamal var så nervös så han kissade fyra gånger innan sändning (ingen i byxorna) och hade ett tolv sidors manus med sej, han klarade sej riktigt bra. Thias körde på naturbegåvning och jag på rutin.

AIK tröjorna fick vara med för att hedra Ivan Turina och sen körde vi igenom Åländsk fotboll, där jag höll på att glömma JIK som jag representerade i 15 år eller så, Champions League fotboll, Serie A och La Liga, så att Kamal skulle få glänsa och lite lite Premier League och Championship så att Thias och jag skulle få vara med. Kort sammanfattat var intro jingeln det bästa med programmet.

Bilder på förövarna. Kamal har lagt upp dom kan man se då bara han är fixad i efterhand med filter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar